Thursday 16 June 2011

new hobby

Baru nak kembali bersama hobi membela arnab daaa....hehehhehe..peace...
walaupun aku nie baru nak bela...tapi sebelum nie pernah gak ler masa belajar kat negeri dibwah bayu dulu...
tu pun angkara kengkawan yang sama otak cam aku nie... tp memang best happening ler maser tue... bukan setakat arnab jek... sampaikan ikan pon kami bela dibelakang rumah sewa (bawah jagaan universiti) kami tue.... siap korek buat kolam lagi... sampai ler satu ketika aku balik kampung.... dan pihak pentadbiran kolej aku pergi serbu rumah kami dan jiran sebelah yang turut melakukan hal yang sama.. per lagi.... kena bbq ler terus semua ikan tue....hehehhehe... memang lawak  kalu diingatkan balik...orang suruh g universiti blajar..yang kami jadik petani/penternak modern plak...per2 pon semua tue memang best....cam nak kembali ke zaman tue jek balik...
kembali ngan cerita arnab nie... aku pon gatal2 tangan ler pergi beli arnab  dan bestnyer... pagi besok trus beranak.... kelam kabut aku dibuatnyer.... ye laa.... maner der aku wat kan reban dorang lagi.... dalam masa seminggu, aku terus menyiapkan reban steel punyer.... untuk jangka masa lamer ler konon nie.... siap ngn tempat burung skali..kira 2 in 1 ler nie... dan bermula lah aku menghabiskan duit ngan projek2 aku nie....huhuhu.... terbaikkkk.......kata boboiboy....hehehhehe..sekian.

lahir; sabtu, 21 mei 2011
jumlah : 2 ekor


No comments:

Post a Comment